Image attached shows the breakdown of both publisher’s revenue for iOS and android. Note that the monthly revenue charts that have been posted in the past get their revenue estimates from Sensor Tower as well. If other revenue posts are made that do not include these 4 revenue sources (HaoPlay iOS + Android and Darkwinter iOS + android) they would be inaccurate.
20 million does NOT include global or CN PC revenue, nor CN Android revenue. With those sources added, the total would likely be 25-30 million total for launch month of December.
覇権ゲーやん
すまねぇ敵性言語はさっぱりなんだ
ここではリントの言葉で話せ
翻訳だどーん!
3000万ドルはやべーよ覇権やわ
添付画像は、iOSとandroidの両パブリッシャーの収益の内訳です。なお、過去に掲載された月次収益チャートも同様にセンサータワーから収益を推定しています。もしこれら4つの収益源(HaoPlay iOS + AndroidとDarkwinter iOS + android)を含まない他の収益投稿がなされた場合、それらは不正確なものとなるでしょう。
2,000万ドルには、グローバルまたはCNのPC収入、CNのAndroid収入は含まれていません。これらのソースを加えると、12月のローンチ月の総収入は2,500万~3,000万になるだろう。
deepl翻訳かななの
翻訳助かる
【最新順位】
iOS 総合: 112位
月間売上: 111位
年月 売上予測 iOS平均
2025/01 1,996万G 111位
2024/12 4.10億G 119.2位
これで2000万ドルってまじか
ならこれより上のゲームって相当稼いでるんだな>>449
その額はそれ含まないでの額だぞ
アンチくやしそー🤪